Fii la curent cu toate noutatile!

Facebook Twitter Google+ Rss

Sondaj

Sustineti autonomia maghiara?




» Rezultate :: » Chestionare
 

Accesari

Au fost vizite din data de 01.12.2006

Rossenberg Alfred 

Reclama TV Vocea Romaniei 

 

 

 

Home »

Europa a petrecut românește, joi seara, la Madrid

Europa a petrecut românește, joi seara, la Madrid

 

Trimisul special al AGERPRES, Carmen Marinescu, transmite: Pavilionul destinat țărilor din Europa prezente la cea de-a 34-a ediție a Târgului Internațional de Turism de la Madrid - FITUR (Feria Internacional de TURismo) a răsunat, joi seară, de ritmul horelor, al sârbelor, dar și al doinelor, când a fost organizată seara românească tradițională.

 

Foto: (c) AGERPRES ARHIVA/ ADRIAN CUBA 


Peste 200 de persoane, vizitatori ai standului, reprezentanți ai presei din străinătate și operatori de turism, prezenți la târg, au onorat invitația autorităților de a petrece câteva ore românește. Iar cum petrecere fără muzică românul nu a pomenit, melodiile folclorice au răsunat prin toate standurile din pavilionul Europei.

Petrecerea, începută timid la un păhărel cu țuică sau palincă, a prins avânt când oaspeții au început să deguste preparatele culinare tradiționale: sărmăluțe în foi de viță, în foi de varză murată, fasole bătută, cârnăciori de oaie, chifteluțe, zacuscă, salată de crudități, toate preparate ca la mama acasă, adică la un restaurant tradițional românesc din Madrid.

Bunătățile au fost udate cu vin roșu și alb de la cramele Recaș. Carafele de vin au fost însoțite cu cornulețe din aluat fraged, umplut cu magiun de Topoloveni. De altfel, o parte dintre invitați chiar au primit în dar câte un borcănel de magiun de Topoloveni, că doar așa e obiceiul la români, să nu-ți lași oaspeții să plece de la petrecere cu mâna goală. Iar de data aceasta, la standul României de la Madrid, toți oaspeții au plecat cu inima plină de bună dispoziție și dorința de a ne cunoaște la noi acasă.

"Avem un sentiment de mândrie că străinii remarcă progresele noastre în modul în care ne promovăm. Am auzit expozanți care spuneau: 'Românii ăștia probabil au înnebunit. Când mulți se restrâng din cauza crizei, ei cresc!'. Și creștem frumos, iar asta se vede din numărul de contacte pe care le avem la stand", a spus Bogdan Iosif, șeful Biroului de Promovare și Informare Turistică de la Madrid.

De altfel, standul României a concurat de la egal la egal cu toate celelalte standuri din pavilionul Europei, depășind ca vizibilitate și atractivitate țări cu tradiție precum Germania, Austria, Polonia, Grecia, Ungaria, Franța și chiar Italia.

Amplasat central, în vecinătatea standurilor Israelului, Poloniei, Greciei, Andorei, Italiei și Rusiei, standul de prezentare a ofertei turistice a Romaniei nu putea fi ocolit, la 'Masa Tăceii' și lângă 'Coloana Infinitului' purtându-se multe discuții pentru viitoare afaceri profitabile.

"În acest an, am creat un stand dinamic, atât ca design, cât și ca mod de a folosi tehnologia în avantajul nostru. Pe ecranele TV rulăm imagini care reprezintă mereu alte segmente ale turismului din România. Inovăm permanent și asta se simte imediat ca impact asupra publicului. Avem multe proiecte care vor atrage turiștii, în număr cât mai mare în România", a spus președintele Autorității Naționale pentru Turism (ANT), Răzvan Filipescu.

O delegație românească, formată din 25 de companii din industria turismului, condusă de președintele Autorității Naționale pentru Turism (ANT), Răzvan Filipescu, participă, în perioada 22 — 26 ianuarie, la cea de-a 34-a ediție a Târgului Internațional de Turism de la Madrid — FITUR (Feria Internacional de TURismo).

Prezența României la această manifestare reprezintă un nou prilej de a prezenta câteva dintre produsele turistice cheie ale României specialiștilor din turism și publicului spaniol, cum ar fi turismul rural, turismul activ practicat în natură, city-break și turismul cultural.

FITUR 2014 reunește peste 120.000 de profesioniști și 9.000 de expozanți din 167 de țări și regiuni de pe toate continentele.

FITUR ocupă 54.000 de metri pătrați de spațiu expozițional, iar în perioada târgului se estimează că vor avea loc 1.800 de contacte B2B.

IFEMA, societatea organizatoare a târgului, se așteaptă la peste 200.000 de vizitatori care să genereze un impact economic asupra orașului Madrid de circa 180 de milioane de euro. AGERPRES/(editor: Mariana Nica)

2014-01-24 10:00:00
AGERPRES
 

Accesari

Au fost vizite din data de 01.12.2006

Da o nota acestei stiri

  •  
0 voturi

Comentarii

Comenteaza la aceasta stire!